29 lipca, 2020

Czy lokalizacja firmy może wpłynąć na jej sukces?

Stare, lecz wciąż aktualne hasło mówi, że w biznesie najważniejsze są 3 rzeczy: lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja. Ta prawda jest jak najbardziej oczywista, jeżeli bierzemy pod uwagę firmy działające w branży handlowej oraz usługowej. Czy jednak to samo możemy powiedzieć o wszystkich innych biznesach, które działają w zupełnie odmiennych segmentach gospodarki? Czy warto dbać o lokalizację swojej firmy, o to, jaki adres widnieje na naszych wizytówkach?

Czy warto zwrócić uwagę na wybór lokalizacji swojego biura?

Bez względu na to, w jakiej branży działamy, lokalizacja firmy znacząco wpływa na naszą aktywność gospodarczą. Siedziba naszej firmy to nie tylko miejsce prowadzenia działalności, ale przede wszystkim bardzo ważny element, którego celem jest zbudowanie odpowiedniego wizerunku firmy. W kontaktach biznesowych można zauważyć tendencje, zgodnie z którą to, jaki adres ma firma, stanowi niejako jej wizytówkę. Bez względu na to, czy jesteśmy małą, czy dużą firmą, od odpowiedniej lokalizacji może zależeć to, czy potencjalny klient zechce skorzystać z naszych usług. W końcu siedziba firmy w centrum miasta, a jeszcze lepiej, pod prestiżowym adresem, świadczy o tym, że firma jest godna zaufania. Wzbudza ona, między innymi swoją lokalizacją zainteresowanie klientów, ale też pracowników.

Dla kogo biuro w centrum miasta powinno być priorytetem?

Biuro w centrum miasta jest istotną determinantą tego, czy odniesiemy sukces w naszej branży, czy nie. Niektóre branże, ze względu na swoją specyfikę wybierają swoich kontrahentów właśnie w centrum miasta - dzięki takiemu podejściu do naszej działalności i wynajęciu na przykład wirtualnego biura w centrum dużego miasta, możemy liczyć na większe zainteresowanie ze strony swoich kontrahentów. Co ciekawe, nie jest to tylko domena, która powinna interesować firmy, ale także osoby, które świadczą usługi w ramach wolnych zawodów oraz freelancerów. Lepsza lokalizacja znacząco wpływa na ilość zleceń, które do nas trafia.

Wirtualne biuro - idealne rozwiązanie dla osób, które nie chcą generować zbyt dużych kosztów związanych z wynajmem prestiżowej lokalizacji

Usługa wirtualnego biura w centrum miasta to idealne rozwiązanie dla tych wszystkich osób, które nie mają potrzeby wynajmowania powierzchni biurowej, a chcą promować swoją działalność między innymi poprzez doskonałą lokalizację. W ogólnym rozrachunku wirtualne biuro to bardzo mały koszt, który może przełożyć się na nadzwyczajne zyski. Kolejnym plusem takiego rozwiązania jest możliwość skupiania całej korespondencji w jednym miejscu. My sami swoją działalność możemy prowadzić w całej Polsce, jednak cała korespondencja trafia na adres wirtualnego biura, dzięki czemu po przyjeździe do siedziby osoby obsługujące dane biuro przetrzymują wszystko, co przyszło zaadresowane do nas.Co najważniejsze nie musimy chodzić na pocztę i odbierać listów z pozostawionych u nas druków awizo. W ten sposób zaoszczędzimy masę cennego czasu.

Jest to świetna propozycja zarówno dla małych firm, przedsiębiorstw, które skupiają się na pracy zdalnej, a także dla osób, które pragną rozpocząć pracę na własny rachunek, jednak nie chcą podawać tak wrażliwych danych, jak swój adres zamieszkania jako siedziby firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

wirtualne biuro

Dokładny adres:

ul. Nowogrodzka 64/43

02-014 Warszawa

tel: +48 733 733 510

tel: +48 22 300 10 11

e-mail: kontakt@wirtualne-biuro-nowogrodzka.pl
ZOBACZ NA MAPIE

skontaktuj się z nami

www.wirtualne-biuro-nowogrodzka.pl
2020 © Wszystkie prawa zastrzeżone